2009. szeptember 7., hétfő

Davesz-Solya PREW


Sziasztok!


Végre kész lettem azzal a zenével amit már május óta elkezdtem!Akkor most mesélek a zenéről.Ez a zene az az igazi kis ütős legtrendibb zenék közé tartozik legalábbis szerintem !Nemrég fejeztem be eleinte úgy voltam vele hogy felidegesíttet nem akartam befejezni de végül arra jutottam hogy be fejezem mert hiszen megígértem a barátnőmnek hogy megcsinálom neki !A zenének a címe ha olyan fura lenne az egy becenevet takar!Megjelenésről még nem tudok semmit de szerintem ahogy meghallgattattam másokkal azt mondták érdemes róla beszélni!:D Egész nyáron törtem a fejemet mivel is egészítsem ki a zenémet,hogy a legjobb legyen de végül is ezt tudtam kihozni belőle!Rengeteg zenét hallgattam és mindig volt egy kis fantáziám róla mi is kéne még bele.Köszönettel tartozok a sok tanácsért Ironak,SlamAirnak és persze a producer társamnak Flyermanek!!Hallgasáttok!

LESZ BELÖLE FLYERMAN REMIX :D

Davesz-Solya (Original)FULL 320kbs  by  Davesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése