2009. október 6., kedd

Mostanság!


Sziasztok!


Mostanság készülnek az új remixek!Elkezdtem most egy fiatal lemezlovasal is dolgozgatni más néven Dj Digitalersel itt az egyik Editünk,ami szerintem elég jó lett :D!Lesz vele rengeteg új projektem és remixem!A Solyával kapcsolatba ha már ennyire érdeklődtök felőle megjelenésről még annyira nem tudok semmit Flyerman remixét várom még a kis youtube-os videó klip is készül jövőhétre szeretném feltenni!Most dolgozok egy új projecten a nevét még nem tudom de próbálok a mostani fiataloknak eleget tenni ahogy tapasztalom a bulikba inkább ez a progressive stílus  megy kB. ilyenre számítsatok!Feltöltöttem a full verziókat az eddigi remixek és Editekből tessék hallgatni :D!

Digitalersel való Editem:D


Saját Solya :P 


Tom Wavel való Funkerman remix :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése